Informacje o przetwarzaniu danych znajdziesz tutaj

Sklep BROTHER-SKLEP korzysta z plików cookies w celu realizacji usług statystycznych, społecznościowych i funkcjonalnych. Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies można określić w ustawieniach przeglądarki internetowej. 

Tutaj możesz przeczytać o tym, czym są "cookies", do czego są używane i jak można je wyłączyć.

zamknij

Gwarancja BrotherSklep.pl

Zasady gwarancji urządzeń marki Brother:

Naprawy gwarancyjne urządzeń BROTHER wykonywane są w Centrum Serwisowym BLASC w Warszawie lub w siedzibie użytkownika na terenie całego kraju (w zależności od posiadanego rodzaju gwarancji/ warunków umowy). 

Lista produktów Brother wraz z rodzajami gwarancji TUTAJ  >>

W przypadku napraw ON-SITE realizowanych w siedzibie klienta naprawę należy zgłosić ZGŁOŚ NAPRAWĘ.

Przy naprawach gwarancyjnych realizowanych w Centrum Serwisowym Blasc po zgłoszeniu naprawy ZGŁOŚ NAPRAWĘ sprzęt należy dostarczyć do siedziby Centrum Serwisowego osobiście lub za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS.

Centrum Serwisowe Blasc gwarantuje bezpłatny transport urządzenie do i z Centrum

Status Swojej naprawy można na bieżąco śledzić: SPRAWDŹ STATUS NAPRAWY

Sprzęt należy dostarczyć na adres:

BLASC ul. Racławicka 146, 02-117 Warszawa

W przypadku korzystania z usług kurierskich prosimy pamiętać o :

  • zapakowaniu sprzętu w oryginalne lub ochronne opakowanie wraz z właściwymi wypełniaczami.
  • na liście przewozowym należy określić wartość przesyłki, w celu ubezpieczenia sprzętu (koszt ubezpieczenia ponosi Blasc) Centrum Serwisowe BLASC nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w czasie transportu.
  • upewnieniu się, że kurier oznaczył przesyłkę etykietą “przesyłka monitorowana ‘W'” oraz “uwaga szkło”

W celu dostarczenia sprzętu do Centrum Serwisowego Blasc  za pośrednictwem kuriera prosimy o kontakt z UPS pod nr tel.: 22/534 00 00 i umówienie się z kurierem w dogodnym dla Państwa terminie. Prosimy pamiętać o podaniu w UPS  numeru klienta Centrum Serwisowego BLASC -  0RF739 i rodzaju zamawianej przesyłki: STANDARD.

Jeśli po wykonaniu ekspertyzy naprawa nie zostanie zakwalifikowana jako gwarancyjna, Klient otrzyma właściwą informację telefonicznie lub e-mailem. Listę przedstawicielstw oraz wszelkie dane teleadresowe znajdziecie Państwo na stronie internetowej www.ups.com.pl

DO WYSYŁANEGO SPRZĘTU NALEŻY ZAŁĄCZYĆ :

  • Poprawnie wypełnioną ważną Kartę Gwarancyjną
  • Kopie dowodu zakupu
  • Dokładny adres nadawcy wraz z kodem pocztowym, e-mail, numerem telefonu
  • Dane (imię i nazwisko) osób kontaktowych (koniecznie e-mail)
  • Nazwa i model urządzenia
  • Numer seryjny urządzenia
  • Dokładny opis usterki
  • Określenie sposobu zwrotu sprzętu po naprawie (odbiór własny lub kurier)
  • Dokładny adres zwrotny
  • Specyfikację załączanych akcesoriów
  • Numer NIP (nie dotyczy osób prywatnych)

Poprawnie wypełniona ważna Karta Gwarancyjna zawiera: Nazwę urządzenia, datę jego sprzedaży, pełen numer seryjny urządzenia oraz numer dokumentu potwierdzającego sprzedaż

Sprzęt przesyłany kurierem bezwzględnie musi być ubezpieczony.


WIĘCEJ INFORMACJI MOŻNA UZYSKAĆ NA STRONIE CENTRUM SERWISOWEGO BLASC ORAZ BROTHER POLSKA

W PRZYPADKU PYTAŃ LUB WĄTPLIWOŚCI ZESPÓŁ Brother-Sklep.pl OCZYWIŚCIE ZAWSZE SŁUŻY POMOCĄ:  info@brother-sklep.pl tel. 32 720 22 74