Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).
zamknij

Gwarancja BrotherSklep.pl

Zasady gwarancji urządzeń marki Brother:
Urządzenie bedące na gwarancji może być oddane do serwisu w wypadku prawidłowo wypełnionej karty gwarancyjnej lub z dowodem zakupu danego sprzętu.
Jezeli urządzenie wysyłane jest z kartą gwarancyjną, to karta gwarancyjna musi mieć prawidłowo wypełnione nastepujące elementy:

1. Nazwę urządzenia, date jego sprzedaży, pełen numer seryjny urzadzenia oraz numer dokumentu potwierdzającego sprzedaż
2. Pieczęć i podpis złożony przez sprzedawcę oraz pieczęć i podpis nabywcy ewentualnie czytelny podpis nabywcy gdy jest nia osoba fizyczna


Sprzęt należy dostarczyć osobiście lub za pośrednictwem kuriera do Centrum Serwisowego BLASC ul. Młynarska 48, 01-171 Warszawa.
Sprzęt przesyłany kurierem bezwzględnie musi być ubezpieczony.

W przypadku korzystania z kuriera prosimy pamiętać o zapakowaniu sprzętu w oryginalne lub ochronne opakowanie, wraz z właściwymi wypełniaczami, celem uniknięcia uszkodzeń mechanicznych. Na liście przewozowym należy określić wartość przesyłki. Centrum Serwisowe BLASC nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w czasie transportu.
Pod warunkiem wysłania sprzętu za pośrednictwem firmy kurierskiej STOLICA (UPS) koszty transportu sprzętu gwarancyjnego do i z Centrum Serwisowego pokrywa firma BLASC. Jeśli po wykonaniu ekspertyzy naprawa nie zostanie zakwalifikowana jako gwarancyjna, Klient otrzyma właściwą informację faxem lub e-mailem. Listę przedstawicielstw oraz wszelkie dane teleadresowe znajdziecie Państwo na stronie internetowej www.ups.com.pl
UWAGA ! Do wysyłanego sprzętu należy załączyć:
1. Ważną kartą gwarancyjną lub dowód zakupu
2. Zgłoszenie uszkodzenia zawierające następujące dane:

  • Dokładny adres nadawcy wraz z kodem pocztowym, e-mail, numerem telefonu, faxu,
  • Dane (imię i nazwisko) osób kontaktowych
  • Nazwa i model urządzenia
  • Dokładny opis usterki
  • Określenie sposobu zwrotu sprzętu po naprawie (odbiór własny lub kurier)
  • Dokładny adres zwrotny




WIĘCEJ INFORMACJI MOŻNA UZYSKAĆ NA OFICJALNEJ STRONIE BROTHER POLSKA SP. Z O.O.